مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
تاثیر افزایش لایک اینستاگرام بر پیج کسب و کار شما

اگر می خواهید در قرن بیست و یکم یک زندگی مناسب داشته باشید باید با خرید فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام سلام ادز استفاده کنید. ، پس بدون صرف دستور زبان امکان پذیر نیست. مطمئناً ، من درست شنیدید اینستاگرام آخرین پلت فرم رسانه های اجتماعی است که وجود شما را با دیگران بصورت آنلاین و سرگرم کننده و منحصر به فرد متناسب می کند. شما خاطرات و پست های خود را ارسال می کنید ، افراد هیجان انگیز را مشاهده می کنید ، وسایل خاصی را خریداری می کنید و به مکانهای آنلاین می روید که در زندگی واقعی آنها هرگز نمی توانستید رویای آنها را داشته باشید. بدون تمیز کردن مداوم خوراک ، طی روزانه مسافت دشوار است. بنابراین ، اگر این نحوه اعتیاد آور شدن برنامه به شما منجر شود ، استفاده از یک ایده تجاری خوب ، موفقیت شما را در تعداد زیادی پیرو توسعه می دهد.

صحبت طرفداران اینستاگرام ، هرچه بیشتر ، بالاتر باشد. تبدیل دقیقاً به شکل صحیح محتوا نکته مهمی است که در این سیستم عامل رونق می گیرد. استفاده از تبلیغات و به حداکثر رساندن ویژگی هایی مانند لایک و پست های پشتیبانی شده اینستاگرام چند روش برای به دست آوردن چند طرفدار واقعی است. اما انسان سلیقه ای قابل مقایسه ندارد. بنابراین ، مهم است که مسائل را با هم مخلوط کنیم. این فیلترها ، داستان ها یا زیرنویس ها باشد ، اطمینان حاصل کنید که تناسب ها را به گونه ای می دانید که آزار دهنده به نظر نرسد. اجازه دهید با آن روبرو شوید. همه ما قربانی مشتریان آسیب رسان اینستاگرام بصورت آنلاین بوده ایم ، این دقیقاً همان چیزی است که می خواهیم همزمان با تغییر مخاطب هدف خود به هزاران و دهها میلیون نفر ، از آن دوری کنیم.

ارسال داستان بصورت آنلاین یک خنده است. شما بلافاصله موفقیت خود را گسترش می دهید. شما اجازه می دهید این عرصه بفهمد چه چیزی را از دست داده اند. با این وجود از نظر شهادت اینستاگرام مرز خوبی بین به اشتراک گذاری و بمباران وجود دارد. شما می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم هم آن را تمام کرده اید و هم آن را پشت سر گذاشته اید. با کلمات کمتر پیچیده ، نق نکنید و این 10 نوع داستان از همه بدتر است.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام سلام ادز

بنابراین اطمینان حاصل کنید که تحت این موارد قرار گرفته اید و از دنبال کردن کارهای ناخوشایند خودتان خرید فالوور اینستاگرام ارزان سلام ادز می کنید.

  1. نوار سفر

همه ما این شخصیت را درک می کنیم. آنها تصاویر متحرک استفاده از چند لحظه تاریخی کلیشه ای را منتشر می کنند مانند سبک زندگی آنها به آن بستگی دارد. و اکنون یک داستان واحد نیست. این مجموعه از خاطرات موجود در خیابان عبور می کند تا اینکه پس از آن به مکان تعطیلات می رسند. (با توجه به این واقعیت که حتی از طریق ارسال پیوسته مخاطره آمیز حتی به عنوان سوارکاری به آنها نیز داده می شد). همه ما درک می کنیم که استفاده و ارسال پیام کوتاه دست در دست هم نیست. با این حال هنوز هم ، ما این کار را برای گرم انجام می دهیم. جلوگیری کنید ، هیچ کس اهمیتی نمی دهد. محافظت از شما حیاتی تر است. به علاوه ، از سواری بدون کشیدن مداوم گوشی هوشمند از آن لذت ببرید. علاوه بر این ، خاطرات مقصد بیشتر از خاطرات استفاده شده پرداخت می شوند.

  1. بحث انفرادی به هیچ وجه پایان ناپذیر

وقتی که تا به حال مشاهده کرده اید که در حال مشاهده یک دسته متن متناقض در یک داستان هستید ، کافی است کنار بروید. این موارد یکی دیگر از اینها است که به هیچ وجه پایان بحث ها نیست. معمولاً چنین داستان هایی کاملاً مناسب شروع می شوند ، هرچند با ادامه کار خود به آرامی می فهمید که این کار متوقف نشده است. احساس گستاخی بودن در یک سیستم عامل عمومی همیشه در افزایش حساب شما مهم نیست. طرفداران اینستاگرام شما نمی خواهند از موضع سیاسی یا موضع غیرعلنی شما درباره یک موضوع در یک سریال تبلیغاتی بیاموزند. کیلومترها غیرحرفه ای است و تأثیر ضعیفی در مورد صفحه شما ایجاد می کند.

  1. بمباران بومرنگ

چند سال گذشته ، اینستاگرام از هیچ جا جای بومرنگ را روی ما انداخت. در داخل روز بازگشت ، تمام و برخی چیزها بومرنگ تبدیل می شود و به عنوان یک داستان احمقانه ارسال می شود. به همین دلیل قابل درک است که هر جسمی می خواست صلیبی در آن ارائه دهد. از دوستان و مکانها گرفته تا وعده های غذایی و پیک نیک ، بومرنگ بلیط جالب شد. این مد به محض ورود جایگزین جدید بعدی از بین رفت. اینستاگرام اینگونه کار می کند. هیچ کس آن را نادیده گرفت و سعی در پس گرفتن آن نداشت. اما این را در نظر بگیرید یا نه ، حتی امروزه ، تعداد معدودی مشتری آنلاین نمی توانند این روند را از بین ببرند. این همیشه جالب ترین جالب نیست ، اما همان روش قبلی. بنابراین در صورتی که می خواهید طرفداران خود را نزدیک حفظ کنید ، کل این کار را بومرنگ نکنید.

  1. دیوانه غذا

چهارمین نوع قصه معتاد به وعده های غذایی است. اجازه دهید این را انصراف دهد ، اینطور است؟ غذا عشق است. همه افراد در رابطه با غذا در کشتی هستند. با این حال اگر هر روز تصاویر بزرگنمایی شده از وعده های غذایی خوشمزه را برای داستان خود ارسال می کنید ، مطمئناً نفرت خواهید داشت. این به اندازه کافی حسادت و گرسنگی بی مورد است که از چنین خاطراتی ناشی می شود ، مسئله اصلی است. تعدادی از ما ممکن است ساعتها چیزی برای مصرف نداشته باشیم یا حتی بعضی از آنها می توانند در یک برنامه غذایی باشند در حالی که همراه با غذاهای کوچک خوشمزه خود راه می روید. بسیار استرس زا است بنابراین این کار را نکنید. جمله "کمتر بیشتر است" را تحسین کنید

خرید لایک ایرانی اینستاگرام فوری سلام ادز

پنج داستان "آزمایش جدید من"

همانطور که از این لیست عبور می کنیم ، به موارد دیوانه کننده بیشتری می پردازیم. یکی از این موارد داستان "تست پست جدید من" است. همه ما می توانیم در اینجا توافق کنیم که این داستان بسیار لنگ نیست اما واقعاً بی نیاز است. اگر کسی موارد جدیدی را در صفحه خود ارسال کند ، اینستاگرام به طور معمول برنامه ریزی می شود تا انتشار در خوراک پاک را به ما نشان دهد بنابراین خطری در کمبود آن وجود ندارد. اما چند مشتری با این وجود داستانی برای او ارائه می دهند. این ممکن است برای بدست آوردن دامنه بیشتر لایک یا حتی اشتراک اینستاگرام باشد. در هر صورت ، این بازاریابی برای آنها است اما برای مخاطبان خسته کننده است.

  1. داستان نظرسنجی های بی معنی

در صورتی که شما یک فرد اینستاگرام عادی باشید ، متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. نظرسنجی ها این به یک جایگزین برتر اینستاگرام تبدیل شد که نتوانست جذابیت خود را از دست بدهد اما در عوض معنای خود را از دست داد. نظرسنجی ها برای رأی مثبت یا منفی است. اما به طور مستمر ، افراد اندکی وجود دارند که نظرسنجی ها را به یک جلسه اطمینان یا مثبت رأی دادن می اندازند. این باعث می شود هواداران و احتمالاً خودشان تجربه صفر داشته باشند. یک نمونه متعارف از این نظرسنجی های بی معنی ممکن است "آیا موهای بلند من را دوست داری؟" رأی: بله ، تعداد زیادی / مطمئنا ، خوب. حالا فهمیدی اگر می خواهید مخاطبان خود را تغییر دهید ، از کسانی استفاده نکنید.

داستان تبلیغات بی پایان

  1. داستان تجاری بی شماری

این داستان ها در حالی ظاهر می شوند که کسی به شدت مایل است در مورد محصول یا نقاشی های خود بازخورد اصلی ارائه دهد. اکنون ، این یک روش تبلیغاتی و بازاریابی است که به طور مکرر در صفحات تأثیرگذار یا صورتحساب های اولیه قابل مشاهده است. این داستان ها مطمئناً به گسترش آنها برای مخاطبان بیشتر کمک می کند ، با این حال طرفداران مدرن اینستاگرام نیز باعث خیرخواهی می شوند. بسیاری از افراد تأثیرگذار و افراد مشهور اگر از آرم یا خط خودشان باشد ، از این داستان اظهارات پیروی می کنند. بنابراین یک مدل آزار دهنده کمتر ممکن است درصد 2-3 اظهار خاطره باشد و بلافاصله دیگر رشته ای از 10-11 داستان نباشد.

  1. دوباره به اشتراک گذاری میم ها یک بار دیگر داستان

با قرار دادن ویروس کرونا و ماندن افراد در خانه همیشه ، زندگی سخت و شلوغی سخت است. اما الگوهای رفتاری قطعاً همه ما را از مرگ خستگی نجات داده است. به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری علاوه بر افراد غریبه ، یک شیوه فوق العاده برای تعامل بین دوستان است. یک روش قوی برای آسیب رساندن به آن با به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری قدیمی به عنوان خاطرات و زیرنویس کردن آنها به عنوان "قابل استفاده". درسته. همه ما آن را به دست آورده ایم. این هیچ جرمی نیست. اشکالی ندارد اگر شهادت نامه های میم را که کاملاً از آنها لذت برده اید ارائه دهید. ما نیز قادر به تجربه آن هستیم. اما اگر این یک الگوی رفتاری پرنعمت است ، ارسال آن برای داستان شما باعث می شود قبلی به نظر برسید. بنابراین از به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری عتیقه به عنوان خاطره دور شوید.

  1. داستان های موسیقی

افزودن موسیقی به تصاویر پیش پا افتاده راهی پر زرق و برق در ادویه دادن به داستان شماست. اما یک رشته بی وقفه از این داستان های موسیقی کاملاً غیرضروری و آزار دهنده است. اما اجازه در مورد شیطان بزرگتر در اینجا صحبت می کند: افرادی که داستان هایی با آهنگ میراث قمار را بر روی تلفن های خود ارسال می کنند. چرا؟ چه نیازی است در حالی که بدون مشکل می توانید لحن مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون تأخیر از خود اینستاگرام آن را با تصویر یا فیلم خود ارائه دهید؟ دیگر جالب نیست که این خاطرات صداهای میراث دیگری داشته باشند ، اما همچنین لذت را به طور مناسب خراب می کنند. بنابراین با در نظر گرفتن ارسال یک داستان موسیقی؟ آهنگ را از اینستاگرام پخش کنید.

  1. داستان تولد

نهایی اما مهم نیست که ما با هیولا از همه نوع داستان سر و کار داریم. داستان کلاسیک تولد. برای آنهایی که روح بی ضرری ندارند و چیزی را که من تقریباً صحبت می کنم ندارم ، اجازه دهید توضیحی در مورد آن ارائه دهم. تولد رفیق شماست. شما عکس های فوری و شرم آور یک ساله دوست خود را ذخیره کرده اید تا آنها را در روز تولد خود قرار دهید. سپس سرانجام شروع به ارسال همه آن می کنید به گونه ای که نشان می دهد مردان شما چقدر نزدیک هستند یا اینکه خجالت واقعی او را می کشیم. در هر صورت ، به یاد نمی آورید زیرا مایل ها بسیار طاقت فرسا هستند. به عنوان طرفداران ، ما فقط برای جستجوی زمان ملایم در اینجا هستیم. این رشته طولانی و نامحدود از قصه هایی که از شب تا پایان روز شروع می شود ، در واقع برای شیر آب ناامید کننده است. انجامش نده همه ما را از بی دست و پا و چند شیر آب خریداری کنید.

و بنابراین ، مانند چگونگی تمام خاطرات ، این نیز متوقف خواهد شد. اگر در فکر افزایش موفقیت خود هستید و باید مخاطبان خود را در اینستاگرام متحول کنید ، این 10 نوع داستان را به خاطر بسپارید و آنها را پاک کنید. به ما اجازه دهید همه را خسته و تجربه تعاملی کنیم بدون اینکه دیگران را بیش از حد اذیت کنیم. خرید فالوور پاپ اپ اینستاگرام سلام ادز موجب افزایش ریچ و ایمپرشن اکانت اینستاگرام شما میشود.

اگر می خواهید در قرن بیست و یکم یک زندگی مناسب داشته باشید باید با خرید فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام سلام ادز استفاده کنید. ، پس بدون صرف دستور زبان امکان پذیر نیست. مطمئناً ، من درست شنیدید اینستاگرام آخرین پلت فرم رسانه های اجتماعی است که وجود شما را با دیگران بصورت آنلاین و سرگرم کننده و منحصر به فرد متناسب می کند. شما خاطرات و پست های خود را ارسال می کنید ، افراد هیجان انگیز را مشاهده می کنید ، وسایل خاصی را خریداری می کنید و به مکانهای آنلاین می روید که در زندگی واقعی آنها هرگز نمی توانستید رویای آنها را داشته باشید. بدون تمیز کردن مداوم خوراک ، طی روزانه مسافت دشوار است. بنابراین ، اگر این نحوه اعتیاد آور شدن برنامه به شما منجر شود ، استفاده از یک ایده تجاری خوب ، موفقیت شما را در تعداد زیادی پیرو توسعه می دهد.

صحبت طرفداران اینستاگرام ، هرچه بیشتر ، بالاتر باشد. تبدیل دقیقاً به شکل صحیح محتوا نکته مهمی است که در این سیستم عامل رونق می گیرد. استفاده از تبلیغات و به حداکثر رساندن ویژگی هایی مانند لایک و پست های پشتیبانی شده اینستاگرام چند روش برای به دست آوردن چند طرفدار واقعی است. اما انسان سلیقه ای قابل مقایسه ندارد. بنابراین ، مهم است که مسائل را با هم مخلوط کنیم. این فیلترها ، داستان ها یا زیرنویس ها باشد ، اطمینان حاصل کنید که تناسب ها را به گونه ای می دانید که آزار دهنده به نظر نرسد. اجازه دهید با آن روبرو شوید. همه ما قربانی مشتریان آسیب رسان اینستاگرام بصورت آنلاین بوده ایم ، این دقیقاً همان چیزی است که می خواهیم همزمان با تغییر مخاطب هدف خود به هزاران و دهها میلیون نفر ، از آن دوری کنیم.

ارسال داستان بصورت آنلاین یک خنده است. شما بلافاصله موفقیت خود را گسترش می دهید. شما اجازه می دهید این عرصه بفهمد چه چیزی را از دست داده اند. با این وجود از نظر شهادت اینستاگرام مرز خوبی بین به اشتراک گذاری و بمباران وجود دارد. شما می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم هم آن را تمام کرده اید و هم آن را پشت سر گذاشته اید. با کلمات کمتر پیچیده ، نق نکنید و این 10 نوع داستان از همه بدتر است.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام سلام ادز

بنابراین اطمینان حاصل کنید که تحت این موارد قرار گرفته اید و از دنبال کردن کارهای ناخوشایند خودتان خرید فالوور اینستاگرام ارزان سلام ادز می کنید.

  1. نوار سفر

همه ما این شخصیت را درک می کنیم. آنها تصاویر متحرک استفاده از چند لحظه تاریخی کلیشه ای را منتشر می کنند مانند سبک زندگی آنها به آن بستگی دارد. و اکنون یک داستان واحد نیست. این مجموعه از خاطرات موجود در خیابان عبور می کند تا اینکه پس از آن به مکان تعطیلات می رسند. (با توجه به این واقعیت که حتی از طریق ارسال پیوسته مخاطره آمیز حتی به عنوان سوارکاری به آنها نیز داده می شد). همه ما درک می کنیم که استفاده و ارسال پیام کوتاه دست در دست هم نیست. با این حال هنوز هم ، ما این کار را برای گرم انجام می دهیم. جلوگیری کنید ، هیچ کس اهمیتی نمی دهد. محافظت از شما حیاتی تر است. به علاوه ، از سواری بدون کشیدن مداوم گوشی هوشمند از آن لذت ببرید. علاوه بر این ، خاطرات مقصد بیشتر از خاطرات استفاده شده پرداخت می شوند.

  1. بحث انفرادی به هیچ وجه پایان ناپذیر

وقتی که تا به حال مشاهده کرده اید که در حال مشاهده یک دسته متن متناقض در یک داستان هستید ، کافی است کنار بروید. این موارد یکی دیگر از اینها است که به هیچ وجه پایان بحث ها نیست. معمولاً چنین داستان هایی کاملاً مناسب شروع می شوند ، هرچند با ادامه کار خود به آرامی می فهمید که این کار متوقف نشده است. احساس گستاخی بودن در یک سیستم عامل عمومی همیشه در افزایش حساب شما مهم نیست. طرفداران اینستاگرام شما نمی خواهند از موضع سیاسی یا موضع غیرعلنی شما درباره یک موضوع در یک سریال تبلیغاتی بیاموزند. کیلومترها غیرحرفه ای است و تأثیر ضعیفی در مورد صفحه شما ایجاد می کند.

  1. بمباران بومرنگ

چند سال گذشته ، اینستاگرام از هیچ جا جای بومرنگ را روی ما انداخت. در داخل روز بازگشت ، تمام و برخی چیزها بومرنگ تبدیل می شود و به عنوان یک داستان احمقانه ارسال می شود. به همین دلیل قابل درک است که هر جسمی می خواست صلیبی در آن ارائه دهد. از دوستان و مکانها گرفته تا وعده های غذایی و پیک نیک ، بومرنگ بلیط جالب شد. این مد به محض ورود جایگزین جدید بعدی از بین رفت. اینستاگرام اینگونه کار می کند. هیچ کس آن را نادیده گرفت و سعی در پس گرفتن آن نداشت. اما این را در نظر بگیرید یا نه ، حتی امروزه ، تعداد معدودی مشتری آنلاین نمی توانند این روند را از بین ببرند. این همیشه جالب ترین جالب نیست ، اما همان روش قبلی. بنابراین در صورتی که می خواهید طرفداران خود را نزدیک حفظ کنید ، کل این کار را بومرنگ نکنید.

  1. دیوانه غذا

چهارمین نوع قصه معتاد به وعده های غذایی است. اجازه دهید این را انصراف دهد ، اینطور است؟ غذا عشق است. همه افراد در رابطه با غذا در کشتی هستند. با این حال اگر هر روز تصاویر بزرگنمایی شده از وعده های غذایی خوشمزه را برای داستان خود ارسال می کنید ، مطمئناً نفرت خواهید داشت. این به اندازه کافی حسادت و گرسنگی بی مورد است که از چنین خاطراتی ناشی می شود ، مسئله اصلی است. تعدادی از ما ممکن است ساعتها چیزی برای مصرف نداشته باشیم یا حتی بعضی از آنها می توانند در یک برنامه غذایی باشند در حالی که همراه با غذاهای کوچک خوشمزه خود راه می روید. بسیار استرس زا است بنابراین این کار را نکنید. جمله "کمتر بیشتر است" را تحسین کنید

خرید لایک ایرانی اینستاگرام فوری سلام ادز

پنج داستان "آزمایش جدید من"

همانطور که از این لیست عبور می کنیم ، به موارد دیوانه کننده بیشتری می پردازیم. یکی از این موارد داستان "تست پست جدید من" است. همه ما می توانیم در اینجا توافق کنیم که این داستان بسیار لنگ نیست اما واقعاً بی نیاز است. اگر کسی موارد جدیدی را در صفحه خود ارسال کند ، اینستاگرام به طور معمول برنامه ریزی می شود تا انتشار در خوراک پاک را به ما نشان دهد بنابراین خطری در کمبود آن وجود ندارد. اما چند مشتری با این وجود داستانی برای او ارائه می دهند. این ممکن است برای بدست آوردن دامنه بیشتر لایک یا حتی اشتراک اینستاگرام باشد. در هر صورت ، این بازاریابی برای آنها است اما برای مخاطبان خسته کننده است.

  1. داستان نظرسنجی های بی معنی

در صورتی که شما یک فرد اینستاگرام عادی باشید ، متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. نظرسنجی ها این به یک جایگزین برتر اینستاگرام تبدیل شد که نتوانست جذابیت خود را از دست بدهد اما در عوض معنای خود را از دست داد. نظرسنجی ها برای رأی مثبت یا منفی است. اما به طور مستمر ، افراد اندکی وجود دارند که نظرسنجی ها را به یک جلسه اطمینان یا مثبت رأی دادن می اندازند. این باعث می شود هواداران و احتمالاً خودشان تجربه صفر داشته باشند. یک نمونه متعارف از این نظرسنجی های بی معنی ممکن است "آیا موهای بلند من را دوست داری؟" رأی: بله ، تعداد زیادی / مطمئنا ، خوب. حالا فهمیدی اگر می خواهید مخاطبان خود را تغییر دهید ، از کسانی استفاده نکنید.

داستان تبلیغات بی پایان

  1. داستان تجاری بی شماری

این داستان ها در حالی ظاهر می شوند که کسی به شدت مایل است در مورد محصول یا نقاشی های خود بازخورد اصلی ارائه دهد. اکنون ، این یک روش تبلیغاتی و بازاریابی است که به طور مکرر در صفحات تأثیرگذار یا صورتحساب های اولیه قابل مشاهده است. این داستان ها مطمئناً به گسترش آنها برای مخاطبان بیشتر کمک می کند ، با این حال طرفداران مدرن اینستاگرام نیز باعث خیرخواهی می شوند. بسیاری از افراد تأثیرگذار و افراد مشهور اگر از آرم یا خط خودشان باشد ، از این داستان اظهارات پیروی می کنند. بنابراین یک مدل آزار دهنده کمتر ممکن است درصد 2-3 اظهار خاطره باشد و بلافاصله دیگر رشته ای از 10-11 داستان نباشد.

  1. دوباره به اشتراک گذاری میم ها یک بار دیگر داستان

با قرار دادن ویروس کرونا و ماندن افراد در خانه همیشه ، زندگی سخت و شلوغی سخت است. اما الگوهای رفتاری قطعاً همه ما را از مرگ خستگی نجات داده است. به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری علاوه بر افراد غریبه ، یک شیوه فوق العاده برای تعامل بین دوستان است. یک روش قوی برای آسیب رساندن به آن با به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری قدیمی به عنوان خاطرات و زیرنویس کردن آنها به عنوان "قابل استفاده". درسته. همه ما آن را به دست آورده ایم. این هیچ جرمی نیست. اشکالی ندارد اگر شهادت نامه های میم را که کاملاً از آنها لذت برده اید ارائه دهید. ما نیز قادر به تجربه آن هستیم. اما اگر این یک الگوی رفتاری پرنعمت است ، ارسال آن برای داستان شما باعث می شود قبلی به نظر برسید. بنابراین از به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری عتیقه به عنوان خاطره دور شوید.

  1. داستان های موسیقی

افزودن موسیقی به تصاویر پیش پا افتاده راهی پر زرق و برق در ادویه دادن به داستان شماست. اما یک رشته بی وقفه از این داستان های موسیقی کاملاً غیرضروری و آزار دهنده است. اما اجازه در مورد شیطان بزرگتر در اینجا صحبت می کند: افرادی که داستان هایی با آهنگ میراث قمار را بر روی تلفن های خود ارسال می کنند. چرا؟ چه نیازی است در حالی که بدون مشکل می توانید لحن مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون تأخیر از خود اینستاگرام آن را با تصویر یا فیلم خود ارائه دهید؟ دیگر جالب نیست که این خاطرات صداهای میراث دیگری داشته باشند ، اما همچنین لذت را به طور مناسب خراب می کنند. بنابراین با در نظر گرفتن ارسال یک داستان موسیقی؟ آهنگ را از اینستاگرام پخش کنید.

  1. داستان تولد

نهایی اما مهم نیست که ما با هیولا از همه نوع داستان سر و کار داریم. داستان کلاسیک تولد. برای آنهایی که روح بی ضرری ندارند و چیزی را که من تقریباً صحبت می کنم ندارم ، اجازه دهید توضیحی در مورد آن ارائه دهم. تولد رفیق شماست. شما عکس های فوری و شرم آور یک ساله دوست خود را ذخیره کرده اید تا آنها را در روز تولد خود قرار دهید. سپس سرانجام شروع به ارسال همه آن می کنید به گونه ای که نشان می دهد مردان شما چقدر نزدیک هستند یا اینکه خجالت واقعی او را می کشیم. در هر صورت ، به یاد نمی آورید زیرا مایل ها بسیار طاقت فرسا هستند. به عنوان طرفداران ، ما فقط برای جستجوی زمان ملایم در اینجا هستیم. این رشته طولانی و نامحدود از قصه هایی که از شب تا پایان روز شروع می شود ، در واقع برای شیر آب ناامید کننده است. انجامش نده همه ما را از بی دست و پا و چند شیر آب خریداری کنید.

و بنابراین ، مانند چگونگی تمام خاطرات ، این نیز متوقف خواهد شد. اگر در فکر افزایش موفقیت خود هستید و باید مخاطبان خود را در اینستاگرام متحول کنید ، این 10 نوع داستان را به خاطر بسپارید و آنها را پاک کنید. به ما اجازه دهید همه را خسته و تجربه تعاملی کنیم بدون اینکه دیگران را بیش از حد اذیت کنیم. خرید فالوور پاپ اپ اینستاگرام سلام ادز موجب افزایش ریچ و ایمپرشن اکانت اینستاگرام شما میشود.

تعداد بازدید از این مطلب: 229
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 0